Rok 2019/2020 upłynął pod znakiem zabawy z językiem angielskim. Uczniowie naszej szkoły dzięki pomysłowości pani Justyny Rezler, wzięli udział w czekoladowych warsztatach po angielsku w Warszawie, a także w wyjątkowej dwujęzycznej terenowej grze świątecznej, zasiedli na widowni na przedstawieniach „Little Red Riding Hood” oraz „Peter Black”, korzystali z wielu aplikacji do nauki języka takich jak: NoRedInk, InstaLing, Quizlet, Learningapps. Uczniowie klasy VIb podczas zajęć dodatkowych poznawali Chorwację w ramach projektu „Amazing Croatia” na eTwinning, a młodsi uczniowie z klasy III wykonali ciekawe projekty plastyczne, a nawet napisali własnoręcznie świąteczną kartkę do samej Królowej Elżbiety II, która im odpisała.

Uwieńczeniem tegorocznych innowacyjnych pomysłów są dwa przedstawienia, nagrane w nietypowych warunkach i w nietypowych czasach COVID-19. Nauczycielka angielskiego, aby zrealizować ten pomysł postanowiła zaangażować dzieci online. Tak powstały teatrzyki kukiełkowe „Little Red Riding Hood” (w rolach głównych uczennice klasy IIIa: Czerwony Kapturek- Maja Sikora, zły wilk i mama- Marika Pawłowska, babcia i leśniczy- Aleksandra Gmyz, narrator- Kornelia Masłowska) oraz „Three Little Pigs” (w rolach głównych uczniowie klasy IIIa: 3 świnki- Natalia Waśko, zły wilk- Inka Kula, narrator- Mikołaj Łagożny) nagrane na Teams. Zapraszamy do obejrzenia i przepraszamy za ewentualne niedociągnięcia:)

 

Filmy:

https://drive.google.com/file/d/1OKHIlE8mvOkYNGm0ZSb_ZqQYyZPulbZc/view?usp=drive_web

https://drive.google.com/file/d/1NIbvHtMoqQlVgwouz2ygrqKt3dr2V-oI/view?usp=drive_web

https://drive.google.com/file/d/1NG_W541RZU9fsvLqaODPUVznb072Vhdm/view?usp=drive_web

Podczas zajęć rozwijających zainteresowania z języka angielskiego w klasie IIIa, uczniowie bawili się w odkodowywanie. Żeby dowiedzieć się jaki jest temat zajęć musieli odkodować obrazek przygotowany przez p. Justynę Rezler. Uczniowie szybko poradzili sobie z tym zadaniem i dowiedzieli się, że lekcja będzie o wiośnie. Po wspólnej nauce wierszyka o wiośnie, na uczniów czekały agamografy. Co to takiego? III klasa już wie. To z pozoru dziwnie wyglądający obrazek, który oglądany pod skosem daje możliwość zobaczenia, w przypadku uczniów z klasy IIIa, dwóch pór roku: spring i winter. Zobaczcie sami.

Uczniowie klas V na lekcji języka angielskiego stworzyli swoje pierwsze lapbooki. Pomysł powstał, aby w ciekawy sposób zgromadzić słownictwo z całego działu dotyczące chorób, uszkodzeń skóry, sposobów udzielania pomocy i różnych lekarstw.

 ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM
 ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM  ANGIELSKI Z POMYSŁEM   

W ramach innowacji z języka angielskiego „Angielski z pomysłem” uczniowie klas I-V naszej szkoły, wzięli udział w przedstawieniu „Little Red Riding Hood” i przypomnieli sobie sławną historię Czerwonego Kapturka w wersji nieco bardziej zabawnej. Nasi starsi uczniowie z klas VI-VIII obejrzeli  „Black Peter”- spektakl mówiony w 90% w języku angielskim, podczas którego przedstawiono historię mężczyzny, który stracił dosłownie wszystko oraz jego zabawne perypetie w drodze ku szczęściu. Gra aktorska była na wysokim poziomie. Aktorzy ze Słowacji czekali na naszych uczniów w Biłgorajskim Centrum Kultury. Przedstawienia ćwiczyły umiejętności językowe takie jak słuchanie ze zrozumieniem, domyślanie się treści z kontekstu. Uczniowie klas I-V pod opieką pań Ewy Buczkowskiej, Marty Ostasz, Ewy Lipian i Beaty Droździel odwiedzili także placówkę Banku Pekao SA. Poznali tajniki pracy urzędników bankowych, zwiedzili bank od wewnątrz. Uczniowie klas starszych wraz nauczycielami Justyną Rezler, Bernardą Hejzner i Krzysztofem Nowickim wzięli udział w lekcji archeologicznej w Muzeum Ziemi Biłgorajskiej. Zajęcia dotyczyły wykopalisk znalezionych w rejonie Biłgoraja, a nawet w Józefowie. Prowadzący w ciekawy sposób opowiadał o największych odkryciach archeologicznych na naszych terenach. Wyjaśnił dzieciom w jaki sposób bada się teren, jakimi narzędziami posługuje się archeolog, a także jakie jest postępowanie, gdy znajdziemy stary przedmiot.  

 WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA
 WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA   WYJAZD DO BIŁGORAJA     

 

Opis innowacji:

pdf